Sista dagen på sommarlovet

Har hunnit med en vecka i London och en och en halv dag i Stockholm. Imorgon börjar jobbet. Inte överdrivet roligt, men jag får ju i alla fall pengar. Planen är väl tyvärr att jag ska börja tentaplugga imorgon också. Tentan är visserligen inte förrän i slutet av augusti men jag bara måste se till att klara den nu! Tredje gången gilt.

Annars då, idag har jag än så länge bara slappat och kollat på One tree hill. Ska strax gå ut och göra ren mammas cykel så jag tar mig till jobbet imorgon. Med göra ren innebär för övrigt pumpa däcken och sånt också. Förhoppningsvis är cykeln hel. Skulle bli så mycket lättare då!

Kommentarer
Postat av: ewe

snart far du se miina london bilder :P

2009-06-16 @ 18:38:21
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0