Supersize vs. Superskinny

Kollade nyss på Supersize vs. Superskinny på trean. Är ett ganska bra program faktiskt, men idag blev jag putt! Dom gjorde ett repotage om personer med anorexia. Dom framställde en av tjejerna så fel. Hon hade helt fel inställning till mat och hon hade säkert vägit mycket mer innan. Men hon var nu lika lång som mig och bara två kilo lättare än mig. Det dom gjorde fel var att det lät som att alla i hennes storlek har anorexia.

Jag har gått upp fyra kilo sen i somras. Då vägde jag 46 kilo, dvs två kilo mindre än tjejen på TV. Och inte har jag någon ätstörning. Varken då eller nu. Blir bara så putt på folk som inte kan uttrycka sig på rätt sätt. Framför allt i ett informativt inslag på ett TV-program som visas i alla fall i minst två länder. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0