Trötter

Sitter fortfarande i pyamas. Tror visserligen inte att jag kommer byta kläder idag. Ska ju ändå ingenstans. Massor med plugg bara. Har pluggat så mycket idag att jag skulle kunna anse mig färdig. Dock finns det några saker som inte sitter helt inför tentan och opponeringen kan absolut förbättras. Så det lär bli en hel del mer plugg idag.

Bästa idag var när Linnea, som vet hur mycker jag har att göra idag, kom över med en piggelin åt mig. Kunde verkligen inte bli bättre så tack så jättemycket!

Nu ska jag börja fixa middag och efter det är det dags för plugg igen... yay?

Kommentarer
Postat av: Twinkle

Du förtjänade verkligen den där glassen.

Visste ju hur sjukt mycket du hade att göra.

Så en liten paus var precis vad du behövde, koppla av någon minut och ladda batterierna. :)

2009-06-03 @ 00:39:20
URL: http://twinkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0