Memory Lane

Another year over and we're still together
It's not always easy but I'm here forever
Yeah, we are the lovers
I know you believe me
When you look into my eyes
'Cause the heart never lies


- McFly

Oj vad jag har lyssnat på musik idag. Framför allt på McFly, är ju inte direkt varje dag man lyssnar på dom. Blev även en del Mika och en del MacDonald Bros. Mysigt! Vissa låtar har man så mycket minnen till. Underbart!

Utöver det har jag idag haft det sista seminariet på C-uppsatsen. Så efter att vi fixat några sista kommentarer är vi färdiga! Har även fått mitt schema för sommaren. Eller ja, för juni. Är även det helt underbart! Inte ett enda kort pass så när jag väl ska dit är jag faktiskt där en hel massa timmar så jag får ihop nå pengar. Dessutom jobbar jag fyra dagar i veckan vilket jag tycker är precis lagomt. Tjänar pengar och får sommarlov!

Nu på kvällen har Lisa varit här. Har ätit chips och godis, kollat film och sjungit Lips. Det har med andra ord varit en riktigt bra dag. Och jag glömde... har hunnit med en vända på stan också så att Simon kunde köpa lite sommarkläder! =)



McFly - Transylvania (acoustic).
Dougie är ju bara för söt när han sjunger!

Kommentarer
Postat av: Ewe

mcfly.. ahh old times :)

2009-06-05 @ 23:11:27
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag tycker ju att det fattas två medlemmar =P

2009-06-06 @ 12:54:33
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0