En till utmaning

För 5 år sen... Var jag 17 år (skulle fylla 18) och gick andra året på gymnasiet. Fixade nog med det sista i vårat UF-företag om jag inte minns fel. Men mest gick jag nog och väntade på Westlife-konserterna i maj.

För 3 år sen...
Var jag 19 år (skulle fylla 20) och jobbade nästan heltid på McDonald's i Akalla. Var strax dags att åka på den första av "Anna-and-Liz-on-a-small-following-Westlife-on-tour-tour".

För 1 år sen...
Var jag precis hemkommen från Glasgow och satt och panikgjorde det sista på vårat arbete i Internationell affärsmiljö.

För 3 månader sen...
Var det julafton. Den första av förhoppningsvis jättemånga som firades tillsammans med Simon.

Igår...
Tentapluggade jag mest hela dagen.

Imorgon...
Har jag min absolut sista musiklektion! Äntligen!

Om ett år...
Håller jag och Simon förhoppningsvis på att flytta ner till Stockholm. Han för att göra exjobb och jag har förhoppningsvis fått mig ett vettigt arbete!

Utmanar: Lisa, Linnea, Amir, Kim och Emma

Kommentarer
Postat av: Ewe

Duktig flicka ;D

2009-03-24 @ 16:07:23
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0