Jag har hittat felet

Om man går in på ekonomi och kollar listan med databaser där istället för listan över alla databaser så ser man att vissa är fulla. Dvs, det är massa annat folk som också letar artiklar och därför får jag inte plats. Kan ju inte direkt påstå att det gör det hela mindre irriterande. Jag behöver fortfarande leta artiklar och det är just dom jag behöver som är fulla, såklart. Men jag antar att det bara är att vänta och hoppas att i alla fall några ger upp på att leta artiklar snart så jag också kan. Suck! Vet inte om jag tycker att det här är så snällt!

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag gillar din teori men det står alltid full på vissa av dom och jag brukar alltid komma in ändå så jag vet inte riktigt om den stämmer.

2009-03-30 @ 14:15:29
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0