Jobbintervju

Då har jag ytterligare en jobbintervju inbokad. Var ju inne på Swedbank Skellefteå och lämnade mitt CV för någon vecka sen. Då satt jag och pratade riktigt länge med kontorschefen och det kändes som att det blev en intervju direkt där och då. Men så var det tydligen inte för idag ringde hennes chef och undrade om jag ville komma på intervju den 24e. Så det tackade jag såklart ja till!

Det mest förvirrande var ju dock att jag har sökt jobb på fyra olika Swedbank. Alla cheferna är tjejer och nu ringer det en kille som presenterar sig med sitt namn och att han ringde från Swedbank. Tog ett ganska bra tag innan jag luskade ut vilket Swedbankkontor han ringde från...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0