Kevin Borg - The Beginning


Jag älskar pojkband. Så är det bara. Och även om Kevin inte är ett pojkband, han är ju trots allt inget band, så är det väldigt pojkbandigt. Kan ju inte göra annat än att älska det! Inte det bästa jag hört och även om Amir vill likställa honom med Westlife och Backstreet Boys så vill jag påstå att Kevin inte är i närheten! Men för att vara en svensk artist är det riktigt riktigt bra!



1. Street lights

    Helt ok. Inte den bästa låten jag hört men den blir i alla fall bättre för varje
    gång man hör den.
2. A hundred different ways
   
Riktigt cool låt! Definitivt bästa uptempo-låten på skivan!
3. Ready to fly
   
Överlägset bästa låten! Hade nästan önskat att Westlife fått den här låten
    istället. Hade kunnat bli en riktig hit!
4. The light you leave on
    Ytterligare en underbar låt! Mysig.
5. Paint it black
    Kul att han skrivit en låt själv men den var inge bra. Eller jo, texten var ok men
    musiken var hemsk!
6. Beating me up
    Inte heller någon höjdare.
7. The last words
    Typisk pojkbandsballad and I love it!
8. Out of time
    Kommer ärligt talat inte ihåg den här låten...
9. More than I do now
    Inte den här heller...
10. When sunlight freezes
       Lite skum men ändå riktigt bra
11. With every bit of me
      Älskar den fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0