Man kan ju bli putt för mindre

Jag kommer inte åt någon av databaserna på Skeribi! Med andra ord kan jag inte leta artiklar till C-uppsatsen. Jag har inte riktigt tid med att det inte ska fungera. Absolut senast imorgon kväll ska vi skicka in våran planering av uppsatsen som ska innehålla:
  • 2-4 forskningsfrågor
  • Metod
  • 10 vetenskapliga artiklar
Forskningsfrågorna och metoden är fixat. Lika så fem artiklar. Men fem räcker ju inte. Vi behöver fem till. Minst. Och helst nu så jag kan få ledigt iaf några dagar.

För övrigt är jag jättenöjd med en av artiklarna Lisa har hittat. Den är så klockren att det nog inte kan bli klockrenare! Sen har vi en som verkar jättebra, en bra och två som vi kanske möjligtvis kan hitta något vettigt i och som kan få funka för tillfället om vi inte hittar något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0