Shopaholic och framkallning av kort

Var ju och såg Confessions of a Shopaholic igår med Lisa. Helt underbart rolig film. Precis i min smak! Måste tvinga Simon att se den sen också så han kan översätta vad finnen (Janne?) egentligen sa... Hihi!

Har varit riktigt duktig idag faktiskt. Inte nog med att jag kom ihåg att vrida fram klockan så har jag varit och gymmat, pluggat, vårstädat garderoben och nu sitter jag och framkallar diverse kort. 104st för att vara exakt. Tror det är från vårintaget och frammåt. Ska bli kul att sätta in i album sen hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit va mycket du har hunnit med.. bra där!

Va bra att du tyckte om filmen, har funderat på å se den men inte hört nåt :) tur att jag gick in här och läste!

2009-03-29 @ 17:38:59
URL: http://litetmonster.wordpress.com
Postat av: Ewe

Ja visst var shopaholic filmen bra :P den låter så töntig men jag älskar det ändå ;D ville fan gråta när hon var tvungen att lämna ifrån sig scarfen :P



vilken av tröjorna menar du? för det jag köpte från MQ var ju den grönrandiga topen. :) men allt jag köpte var underbart ;D

2009-03-29 @ 18:35:55
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0