Stulat från Läcki

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter? Anna
Smeknamn? Fjant, Mopp
Låt som du lyssnar på när du är ledsen? Same Mistake - James Blunt
Beroende av? Någonting att sysselsätta mig med
Vad tror folk om dig? Att jag är osocialare och tråkigare än vad jag faktiskt är
Stämmer det? Tror jag svarade på det i förra frågan
Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte om jag brukar försöka direkt
Hur imponerar man på dig? Beror på
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ok. Tack
Var bor du? Skellefteå
Trivs du där? Till och från
Äger du några converse? Mja... ett par typ tofflor
Sprit, cider, vin eller öl? Olika
Brukar du bli för full? Nej
Är du allergisk mot något? Nej.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt? 8 ungefär
Brukar du komma i tid? Ja.
När mår du bra? När jag är med folk jag tycker om
När blev du fotad senast? Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu? Seg
Vanligaste färg på dina kläder? Jeans (om nu det är e färg) och svart
Vad tycker du om fötter? Strumpor på helst!
Vad saknar du? Westlife-turneerna
Hade du en bra kväll igår? Helt ok
Favorit dryck på morgonen? Mjölk.
Rakar du benen? Ja.. dock behövs det inte speciellt ofta
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 23
Är du blyg? Ja.
Sysslar du med någon idrott? Inte längre
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Både ja och nej.
Har du spytt offentligt? Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hmm...
Är du nöjd med ditt liv? För det mesta
Är du bortskämd? Ja, men inte överdrivet
Vad gör du i morgon? Pluggar, städar och tvättar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Aldrig ens funderat över
Vad längtar du till? Just nu närmast... Korpis och att få komma bort från allt ett tag.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut
Vad använder du för shampoo? Dove nånting
Hur gammal är du? 22
Tycker du om någon just nu? Ja.
Gröna eller röda äppeln? Mitt emellan
Gillar du golf? Sådär
Vilken tid gick du upp idag? Halv 8
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Absolut
När grät du senast? Lördags tror jag det var... har fortfarande lock i örat från gråten som ville hamna i örat =S
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, resa, spara tror jag.
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej 
Har du piercing? Har hål i öronen
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Inte liksom aktivt... typ 5ggr på en sommar kanske
Är du bra på att laga mat? Bara såser
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Inte mycket alls
Är du musikalisk? Inte ett dugg
Vad dricker du helst när du är törstig? Sodavatten
Vilken är din favoritglass? Solero
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Tycker du om sushi? Nej, men försöker lära mig
Vad äter du helst när du ser på film? Chips och dip
Har du tandläkarskräck? Är obehagligt men inte läskigt
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon egentligen men min dygnrytm är ganska paj
Vilken ögonfärg har du? Gråblå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Nej
Just nu? Nej
Röker du? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? Ungefär en gång i veckan
Senaste låt du hörde? Have you ever loved a woman - Bryan Adams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0