Missnöjd!

Klippte mig imorse och är inte alls nöjd! De flesta frisörerna jag varit hos här i Skellefteå har varit bra. Det finns dock en tjej som klippte mig i höstas som inte alls är bra och jag blev missnöjd då också. Dock visste jag inte vad hon hette så jag kunde undvika henne och självklart fick jag henne idag.

Sa att jag ville att håret skulle vara till hakan. Dvs klippa bort ungefär en decimeter. Det var ju det första hon inte lyckades med så när hon tyckte att hon var klar fick jag be henne klippa bort ungefär två centimeter till. Sen såg det ok ut och jag tänkte att det får duga eftersom jag aldrig blir helt nöjd efter att jag klippt mig. Brukar alltid få gå hem och styla om det så jag får det som jag vill. Så jag betalade och gick hem.

Väl hemma inser jag att det inte ens är jämnt! Så nu är frågan om inte allt för rika Anna ska gå tillbaka och be någon annan frisör göra om och hoppas att dom inte vill ha betalt eftersom det ju var dom som gjorde fel eller om jag ska vänta 2½ vecka och låta mamma rätta till felet.

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0