Snart klart

Igår kväll blev det den näst sista Star Wars-filmen. Nummer två för att vara exakt. Fråga mig dock inte varför vi ser dom i någon konstig ordning för det har jag inte lyckats förstå än. Hur som helst kunde jag snabbt konstatera att det var den näst sämsta av dem jag sett. Har ju trean kvar så vi får väl se vad jag tycker om den. Har inga större förhoppningar dock eftersom ettan, som inte ens var i närheten av bra, hittills har varit den bästa. Men som sagt är det bara en kvar. Sen har jag gjort älsklingen nöjd och glad och behöver förhoppningsvis aldrig mer se en Star Wars-film.

Nog om det. Metoddelen av C-uppsatsen är ju faktiskt nästan klar den med. Sen är det bara förbättringar av teorikapitlet som gäller nästkommande fyra dagar. Känns hyfsat lugnt även fast vi har dåligt med fakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0