Sommar!

Idag har det verkligen varit sommar ute! Har visserligen inte varit ute hela dagen då jag städat och fixat tårta inför ikväll. Blev en lila tårta. Men förutom det har jag suttit ute på balkongen och läst och solat. Trodde inte jag skulle bli så brun men min mage har verkligen fått färg idag! Märks inte lika mycket på resten av kroppen även om jag säkert fått färg där också. Har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt och inte behöva tänka på något plugg. Har sett till att ligga före i planeringen så jag kan vara ledig idag och imorgon då jag fyller år.

23. Känns som att jag borde hunnit med mer i mitt liv. Lite åldersnoja tror jag. Men det ska väl komma någon gång det med antar jag...

Kommentarer
Postat av: Ewe

va gammal du är :P

2009-05-16 @ 18:07:20
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0