Uppdatering

Blev aldrig att jag skrev någonting igår, även fast jag hade tid. Så får helt enkelt skriva nu istället.

I fredags kom Anna och Bosse över och dels åt middag, dels förfestade. Sen gick vi till Travvens bartömning. Bartömmningarna brukar ju inte vara så överdrivet roliga eftersom det alltid är så smockat med folk att man knappt kan röra sig, men jag hade faktiskt jätteroligt!


På väg till bartömningen

Igår var det grillning med Traversen som gällde. Också det riktigt roligt. Dessutom var det ju helt underbart väder så man ville verkligen inte göra någonting annat än att bara slappa ute i solen. Sen på kvällen blev det film och mys med älsklingen. Filmen var kanske inte det bästa jag sett (Picture this) men den kan väl funka om man är seg och bara vill se något jättelättsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0