Första intrycket

Finns snippets av alla låtar på Westlifes kommande album nu. Underbart!

kursiv = vad det står om låtarna på westlife.com
vanlig = vad jag tycker om låtarna hittils


1. What About Now
Är fortfarande lite missnöjd med att första singeln är en cover, dock är låten helt sjukt bra!

2. How To Break A Heart
En av dom låtarna som verkar sämst på skivan men jag tror att den efter några lyssningar kommer vara skivans bästa låt. En sån låt som behöver några lyssningar helt enkelt.

3. Leaving
Jättemysig ballad där Shane sjunger som en gud! Ryser!

4. Shadows
- ‘Shadows' was co-written by Backstreet Boy A.J. McLean. It's a classic Westlife anthem with a twist - it features a futuristic military drum roll
Vet inte om jag håller med om det .com skrev men låten verkar skitbra!

5. Talk Me Down
Verkar riktigt mysig. En av dom låtarna jag ser mest fram emot att höra hela.

6. Where We Are
Sjukt bra låt (en av dom väldigt få jag hört hela av). Hoppas nog att den blir singel nr2.

7. The Difference
- Westlife explore their rockier side on singalong number ‘The Difference'
What about now är rockigare men ja, för att vara Westlife är den väl rockig...

8. As Love Is My Witness
Så länge sen man hörde den första gången så det känns verkligen inte som en ny låt. Men jag älskar den!

9. Another World
- ‘Another World' is set to be a favourite for Mark fans, as it sees his amazing vocals soar into gospel territory
Oh ja! Anna är Mark fan och ser SÅ fram emot resten av låten!

10. No More Heroes
Låter nästan lite julig men verkar riktigt bra den med.

11. Sound Of A Broken Heart
Den enda låten jag inte gillar. Hoppas definitvt den blir bättre med tiden eller när man hör hela.

12. Reach Out
- Mark co-wrote the amazing ‘Reach Out' with Shaznay Lewis
En av mina favoriter, även innan jag visste att det var den Mark skrivit. Underbar!

13. I'll See You Again
- ‘I'll See You Again' is a beautifully poignant song about the loss of a loved one, set to a backdrop of piano, synths and acoustic guitar.
Lite sådär att den är så långsam att den går baklänges, men när man får koll på lyricsen... ojojoj! Gissar att den nu kan vara ganska speciell för Nicky...


Kommentarer
Postat av: Molly

oj oj, vad man blir suktad av att bara höra snippets!

2009-11-10 @ 20:20:57
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Ewe

första gången på länge jag längtar till en wl skiva ;p verkar vara det bästa sen.. före ratpack?

2009-11-11 @ 20:07:39
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0