Måste fixas!

Jag måste göra något med mitt hår! Bums! Det är i desperat behov av att klippas. Insåg att jag visst inte klippt det sen i maj. Dels är det risigt, dels har jag på senaste tiden haft det uppsatt så mkt att tofsmärkena knappt går ur även om jag tvättar, torkar och plattar håret. Tror det är dags för frisyr lite kortare då det är lättare att ha utsläppt än uppsatt. Sen tappar jag helt sjukt mkt hår också. Tror det ligger hårtussar i varenda hörn i lägenheten och på hela min kudde. Oerhört mysigt.

Ne, kort sagt måste det fixas! Slutar redan kl12 både tisdag, onsdag och torsdag. Får se till att boka klipptid någon av dom dagarna.

Planerad längd på håret:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0