Opeppad

I can see me looking at you at the start of the day for all my life

Sitter på jobbet. Är bara en timme och tio minuter tills jag slutar, men sen har jag föreläsning. Är väl inte riktigt på humör, varken för jobb eller skola men det spelar ingen roll. Ska försöka bli lite peppad så jag inte sover (inte bokstavligen då jag faktiskt aldrig somnat på en föreläsning) bort det tredje sista tillfället innan tentan.

Tentan är jag däremot ganska pepp på. Jag har bestämt mig den här gången. Nu ska det gå! Femte gången gillt. Det är väl på tiden. Men det känns faktiskt som att jag kan klara den nu. Var riktigt vettigt att gå om kursen även om det innebär att jag pluggar på heltid samtidigt som jag jobbar halvtid.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag gillade 4 st på BSB's nya :) Straight Through My Heart, This Is Us, Shattered och bäst av alla var Helpless, grym ju ;D

2009-10-16 @ 10:53:45
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0