På onsdag är det dags

Är peppad till tusen på tentan på onsdag. Är dock inte alls peppad på att plugga för tillfället. Förutom skatterna som jag hoppas vi kommer gå igenom på föreläsningen imorgon så tror jag att jag kan allt. Kanske är därför jag slutat vara pepp på att plugga. Men får sätta mig och plugga på sammanfattningen resten av kvällen och sedan ta nya tag imorgon. Jag ligger ju trots allt en dag före planeringen.

Gjorde A-delen på en gammal tenta nyss. I augusti när jag gjorde tentan fick jag 6p av 20 möjliga. Nu fick jag full pott. Sen är det ju visserligen A-delen, den lätta delen, men det visar ju att jag faktiskt lärt mig någonting sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0