Stressad

Det är inge kul att vakna upp stressad. Jag jobbar 50% och pluggar 100% vilket innebär att för att jag ska hinna ta det lugnt ibland så struntar jag oftast i att plugga när jag kommer hem. Redovisningen gör jag på föreläsningarna och engelskan gör jag så snabbt och effektivt som möjligt. Det innebär att jag antagligen inte kommer klara redovisningestentan den 28 oktober, den här gången heller och att jag helt nöjer mig med att få engelskauppgfterna gjorda. Skit samma om jag lär mig något nytt. Det finns inte tid till det om jag ska orka. Jag orkar ju knappt som det är nu. Sen blir det ju inte bättre av att det alltid behövs diskas eller städas eller tvättas eller handlas etc.

Jag förstår inte hur jag ska hinna med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0