Lurad?

Farmor ringe ju mig igår kväll och undrade om jag ville komma förbi och äta lunch idag. Det enda hon sa var att jag skulle komma dit kl 11. Men tidigare på dagen när faster och Martin hade varit förbi här och lämnat sina vinterdäck hade faster berättat att faster-Sigrid (alltså pappa och fasters faster) och hennes man Ragnar skulle komma förbi dem och fika idag. Så jag hade ju redan räknat ut att dom skulle vara hos farmor också. Frågan är bara varför farmor inte sa något? Och hon såg inte ut som att hon hade överraskat mig när jag kom dit imorse. Trodde hon seriöst att jag inte skulle ha kommit om jag visste att dom skulle vara där?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon kanske inte tänkte på att berätta det bara? :)

2010-04-06 @ 20:47:06
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0