Nu är det dags att hålla tummarna igen

Har fått nästan hela mitt april-schema nu. Något som var oerhört lämpligt var att jag har ledigt tre dagar i sträck i slutet av månaden så förhoppningsvis kan jag åka upp till Skellefteå och göra om min tenta igen då. Har precis mailat läraren och studentservice men dom är väl antagligen fortfarande på påsklov så vi får se imorgon vad dom svarar. Håll tummarna för att det funkar. Jag måste ju verkligen se till att klara tentan den här gången. Jag vill ha min examen och där med bastu!

Men sen finns det ju en annan fördel med om jag kan få åka upp och göra tentan då. Jag får träffa min älskling. Nu är det visserligen inte alls länge sen vi sågs (igår) men det känns så bra att (nästan) veta när vi kommer ses igen och det är dessutom bara två veckor bort. Jag hoppas verkligen jag kan åka upp då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0