Planering

  • Har kollat upp vilka dagar det går lämpliga bussar till och från jobbet och när det är vettigare att cykla. Tar väl gissningsvis 20min och cykla men hellre det än att stå och vänta på bussen i en halvtimme mitt i natten. Så som det ser ut nu blir det cykeln dom dagarna jag slutar två eller fem på natten, dvs. fem gånger under den här månaden.
  • Har skrivit en ToDo lista över saker jag behöver fixa inom dom närmsta veckorna. Har dessutom hunnit beta av tre av dom hittills 13 punkterna.
  • Har gjort ett pluggschema så jag vet exakt hur mycket jag måste plugga varje dag för att ha hunnit med allt till tentan. Det mesta kommer jag dessutom fortfarande ihåg sen sist jag gjorde tentan så det blir repetition i närmare två veckor framöver.
  • Ska skriva en lista på vad det är jag vill ha med mig till Stockholm till nästa gång jag är uppe i Skellefteå. Har kommit på några få saker jag faktiskt saknar.

Kommentarer
Postat av: amir

när kommer du igen?? Svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp

2010-04-07 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0