Stulat från Ewe

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret såklart! Man måste ju börja uppifrån så att inte smutsen rinner ner över ett redan tvättat område.

2. Gillar du kaffe?
Smaken ja, värmen nej.

3. Hur mår du just NU?

Anfådd... kom precis in från studsmattan

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
N eller A... pratar vi förnamn eller efternamn?

5. Berätta om din senaste dröm.
Kommer inte ihåg.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Nej.

7. Vad vill du ha just nu?
Lägenheten.

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Är väl inte helt otroligt. Jag gillade att räkna när jag var liten.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Biter i värsta fall (typ om den håller på o ramla isär)

10. Använder du smileys?
Yes

11. Har du träffat någon kändis?
Ja... typ alla mina favoritartister.

12. Gillar du keso?
Om man har mycket tomat och aromat till.

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
Jenny let me love you - EMD

14. Hur många länder har du besökt?
Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Grekland, Spanien (Kanarieöarna), USA, Kanada, Storbritannien, Irland. Så... 11?

15. Är dina föräldrar stränga?
Både ja och nej.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Tveksamt.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej.

18. Brukar du hyra film?
Väääääldigt sällan.

19. Var kommer du vara på Lördag?
Idag? På jobbet.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
(Snor Ewes svar) Nej. Var en vanlig skoldag. Tills man fick höra om det.

22. Vad åt du till lunch?
Pankakor

23. Har du lockigt hår?
Nja, vågigt.

24. När grät du senast?
Söndags när jag fick världens hostattack.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Hahaha ja... allt för ofta tyvärr.

26. Favoritårstid?
Vår.

27. Vem höll du senast i handen?
Simon antar jag.

28. Sover du med TVn på?
När jag är ensam.

29. Tycker du att du är gammal?
Nej, men jag börjar bli.

30. Är du mörkrädd?
Ja.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Mja... nje... både och men finns tre viktiga aspekter som kan förbättras avsevärt (boende, jobb, examen)

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Nej. Badar jag så duschar jag alltid efteråt. Badvattnet blir ju smutsigt och äckligt så det måste man ju duscha av sig!

33. Har du bra syn?
Iaf när det är ljust.

34. Var är dina föräldrar just nu?
Mamma vid TVn och pappa på glasverandan.

35. Vad har du på dig just nu?
Jeans och hoodie.

36. Vad var det senaste du köpte?
Ansiktskräm, kexchoklad mm

37. Hatar du mer än 3 personer?
Nej.

38. Använder du sushipinnar?
Nej.

40. Äger du ett vapen?
(Snor Ewes svar) Jag äger köksknivar, det kan väl räknas som vapen?

41. Gillar du ditt hår?
Inte direkt.

42. Gillar du dig själv?
Både och.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

Pappa tror jag.

44. Hur ofta använder du MSN?
Alla dagar jag är ledig från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0