Funderar på att spionera

I våras någon gång (kan till och med ha varit ända framme i juni) var jag ju på jobbintervju hos Blondinbella. Vet fortfarande inte om det är ett jobb jag hade velat ha, men det spelar ju ingen roll då jag ändå inte fick jobbet. Där emot blir man ju alltid nyfiken på vem det är som har fått ett jobb som man själv inte fick så jag funderar på att ta tillfället i akt.

Jag såg att Blondinbella ska ha boksignering i Kista Galleria idag. Jag bor ju bara 10min gångväg därifrån och har ändå tänkt gå en sväng där i eftermiddag. Så planen är att kika förbi signeringen och se om jag lyckas se vem hon är hon som fick jobbet. Sådär bara för att jag är nyfiken. Hmm... jag är inte allt för knäpp va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0