Tur det finns bilar

Nu handlar det här väl inte direkt om att söka jobb utan mer om mitt nuvarande jobb. Men i brist på bättre kategori får det helt enkelt hamna här.

Det har inte varit den bästa dagen på jobbet idag. Till att börja med var gästerna redan från början mycket otrevligare än vanligt. Verkade som att alla hade vaknat på fel sida idag, första dagen på jobbet efter semestern? Sen var jag allmänt virrig också vilket såklart inte gjorde situationen bättre för varken mig eller gästerna.

Då är det bra att man har bra medarbetare! Kanar fixade både Ahlgrens bilar, zoo-godisar och kaffe att mumsa på. Dessutom höll hon mig på någorlunda bra humör genom att fälla jätteskumma kommentarer som man bara var tvungen o skratta åt. Och Hakar släppte iväg mig tidigare så jag fick gå hem och vila mitt virriga huvud. Inte helt fel om man säger så.

Kanske ska säga att jag träffade min nya chef också. Jag har redan glömt vad han hette men jag lär nog bli påmind. Kan väl inte säga så mycket om honom ännu än att han inte verkar alls lika skräckinjagande som den förra chefen.

Men vila mitt virriga huvud var det ja... god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0