Westlife, 10 maj 2003, Globen

Greatest Hits Tour

Banken strulade när vi skulle betala våra biljetter så det slutade med att vi bokstavligen satt högst upp på ena långsidan. Var där med Lisa, Jossi och jag tror Fia och hennes kompis.

Konsertens höjdpunkt var definitivt att Lisa började gråta i When you're looking like that. Kommer nog aldrig sluta reta henne för det. Det är dock lite svårt att komma ihåg exakt vad som hände på konserten. Minnena försvinner mer och mer för varje gång man ser konserten inspelad från Manchester. Kommer ihåg att dom hade en catwalk och setlisten kan man nog utantill vid det här laget, men det där extra mellan låtarna eller om någon dansade fel har jag helt glömt. Det är lite synd. Men om vi ska ta det kort och konsist så var det en av dom absolut bästa konserterna jag varit på. Varenda liten detalj av den och om du inte hade möjligheten att vara där och inte har sett DVDn tycker jag att du gör det bums (om inte annat så för att se Nickys sexiga frisyr...)!

Sen kan man ju inte klaga på förbanden heller. Var Jamie Meyer, Six och 5th Avenue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0