2010

Januari
Nyår firades i Lofsdalen, något jag helst förtränger och hoppas att alla framtida nyårsaftnar blir bättre. Jobbade på Studentföreningen exp. och pluggade affärsengelska på distans.

Februari
Var på Buddy Holly på Skellefte Kraft Arena. Tjuvhälsade på på phösarutbildningen. Var även en sväng upp till Piteå och hälsade på Nicke, Marie, Olivia och Kailee.

Mars
Hände nog inte så mycket i mars. Det var massvis med snö fortfarande i alla fall.

April
Flyttade tillbaka hem till Stockholm. Hem till mamma och pappa. Började jobba på McDonald's igen och jobbade mest bara nätter. Fick en liten (stor) kusin vid namn Alva. Var på Stockholm Ice med Moa.

Maj
Where we are tour. Åkte som vanligt med Lisa till England och såg Westlife. Blev Nottingham och Liverpool den här gången. Liverpool blev verkligen en favoritstad jag måste besöka igen! Utöver det (och min 24-årsdag) bestod månaden av nattjobb, nattjobb och nattjobb.

Juni
Åkte upp till Skellefteå och började packa. Firade Midsommar i Kortenslund. Sprang runt på stan med Amir när Victoria och Daniel gifte sig.

Juli
Dags för flytt! Jag och pappa åkte upp till Skellefteå där vi hyrde ett släp och tog med oss både grejer och Simon ner till Husby. Våran första riktiga lägenhet! I övrigt fortsatte det med nattjobb...

Augusti
Var väl egentligen en ganska ohändelserik månad det också.

September
Surströmmingsfest. Alvas dop. Ommålning av lägenhet och en sjukskriven Anna med spricka i tån.

Oktober
Fick ett nytt jobb på KTH och kunde äntligen sluta på McDonald's. Förhoppningsvis för gott. Efter fyra och ett halvt år var det verkligen dags!

November
Vande mig vid att jobba 8-16.30, måndag-fredag. Fullkomligen älskar det men efter ett halvårs nattjobb var det till en början väldigt jobbigt att ta sig upp ur sängen kl 6 varje morgon. Köpte diskmaskin. Var på Mamma Mia på Globen.

December
Har myst hela månaden! Först åkte jag och Simon en helg ner till Göteborg. Sen var vi och såg genrepet inför Idolfinalen. Sen har det varit en massa julmys på många olika sätt. Imorgon är det dessutom julafton och på måndag ska diskmaskinen äntligen installeras! Dessutom har jag varit på två signeringar och träffat Andreas Carlsson och Josh Groban.

Kommentarer
Postat av: Faster

Nu blev jag lite stressad....Det är väl inte julafton I MORGON?!

2010-12-22 @ 22:42:21
Postat av: Anna

Haha oj nej såklart... men nu är det imorgon =S

2010-12-23 @ 09:58:45
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0