Dag 08 – Favoritsaker

Datorn, mobilen, kameran och iPoden känns väl som ganska uppenbara saker. Alla fyra används ofta, nästan varje dag, precis som för de flesta andra. Men det finns ju en hel del inte lika uppenbara saker som jag älskar.

Vi kan börja med mina skridskor. Ok, för just mig är det nog ganska uppenbart men det är i alla fall ingenting som alla skulle sätta som en av sina favoritsaker. Det är ju inte ens något som alla har. Men då jag älskar att åka skridskor måse de ju vara en av mina favorit saker. Simple as that.

Burköppnare är en annan typiskt bra sak. Jag är värdelös på att öppna burkar så den är helt perfekt! Dock glömmer jag till och från bort att jag har en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0