Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag läser just nu 31 olika bloggar. Egentligen lite för många för min smak men har man fastnat så har man. Skulle gissa att ungefär hälften är kompisars bloggar och hälften är folk jag inte alls känner. Så jag plockar helt enkelt två favoriter - en från varje kategori.

Denises blogg
Den här bloggen får mig att skratta nästan varje gång. Hon skriver helt enkelt så fruktansvärt bra! Handlar om hennes bravader nere i Gdansk.

WestlifeTards
Också otroligt bra på att skriva. Handlar om Westlife-fans som inte riktigt är som alla andra (och tur är väl det!). Men det är väldans roligt att läsa om!

Kommentarer
Postat av: Denise

Men anna så rörd jag blir! Tack så jättemycket!!!

2010-12-08 @ 18:45:05
URL: http://chasingmydream.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0