Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

  1. Jag mår så dåligt att jag kan börja gråta om för mycket saker inte ligger på sin rätta plats.
  2. När jag var liten åt jag nästan aldrig glass. Om resten av familjen åt en varsin glass en solig sommardag tog jag en läsk istället. Mycket godare!
  3. Jag är rädd för exakt alla sorters djur. Katter går bäst, hundar och spindlar är värst.
  4. Jag får sendrag i exakt samma tå flera kvällar/nätter i veckan.
  5. Jag är stolt över min (i andras ögon) perfekta uppväxt. Jag har en underbar familj, är uppväxt i en relativt stor villa i en Stockholms förort, har varit ute och rest en hel del och har aldrig haft nå problem med pengar eller så. Jag kan vara med och skämta om det men tar samtidigt illa upp om folk ser ner på mig eller ogillar något med mig på grund av det.
  6. Jag är även stolt över var jag är idag i mitt liv med jobb, boende etc.
  7. Jag känner mig som en norrlänning när jag bor i Stockholm och en Stockholmare när jag bor i Skellefteå.
  8. När jag gick på lågstadiet fick jag en medalj för att jag var snabbast i klassen på att göra ut matteboken.
  9. Jag känner mig fri och mår superbra när jag är uppe i luften. Det räcker med att hoppa men att vara högt uppe i en skidbacke eller att åka fritt fall är minst lika bra det.
  10. Jag har väldigt svårt för personer som på ett eller annat sätt beter sig idiotiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0