Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångrar inga stora val jag gjort i livet. Är mycket nöjd med gymnasieval, val av universitet, val av pojkvän/sambo/älskling, val av vänner (såklart även dem jag inte längre umgås med), val (ok, det var väl mer de som valde mig) av jobb, val av bostad etc.

Där emot är jag väldigt duktig på att ångra småsaker.
  • Jag ångrar att jag inte köpte en julmust nyss när jag var på ICA
  • Jag ångrar att jag inte var på fler Westlife-konserter förra året
  • Jag ångrar att jag inte hade några långkallingar under jeansen i förrgår
  • Jag ångrar färgen på våran soffa varje gång jag inser hur skitig den är
  • Jag ångrar att jag inte gick på Adam Lambert-konserten, trots att mina byxor hade gått sönder
  • Jag ångrar mitt val av nya höstskor då de blev så smutsiga att jag knappt vill använda dem redan andra gången jag hade på mig dem. Aldrig mer ljusa skor i Stockholms-slask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0