Göteborg

Kanske ska skriva någon rad om Göteborgsresan...

Tog Arlanda expressen ut till Arlanda direkt efter jobbet. Flyget var tillslut 50min försenat men är ändå riktigt glad att vi flög istället för att åka tåg. Var ju i alla fall ett av tågen till Göteborg som var helt inställda. Men i vilket fall landade vi i Göteborg och letade oss till hotellet. Var ett litet och mysigt hotell någon minuts gångavstånd från Avenyn. Alldeles lagomt.

På lördagen gick vi först bort till Avenyn och shoppade. Jag tror till och med att det var första affären vi var inne i... vi kollade runt lite på julklappar och så helt plöttsligt ropade de ut att det var 10min kvar av Andreas Carlssons signering. Jag hade inte ens sett att det hände något alls inne i butiken. Blev nästan pinsamt mycket starstruck (stavning?) men han signerade en bok åt mig och vi pratade lite om Idolprogrammet kvällen innan som jag inte sett då jag satt på flyget.

Sedan blev det mer shopping. Tror vi vandrade runt på stan i fem timmar innan vi gick tillbaka till hotellet. Blev en hel del inköp. Både julklappar och åt mig själv. Middag åts sedan på Hard Rock innan vi gick vidare till Jul på Liseberg. Det var nog det mysigaste jag någonsin varit med om! Såg Lisebergskaninernas isshow, vandrade omkring bland alla lampor oc drack glögg. Supermysigt!

Söndagen blev ytterligare lite shopping och sedan flyg tillbaka hem. Allt som allt en riktigt mysig helg med älsklingen. Synd bara att jag hade glömt kameran hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0