Jag var i alla fall bäst på slalom!

Piteå igår alltså. Hade en riktigt mysig dag som började med att Simon inte fick tag på sin kusin som vi skulle träffa där. Så istället gick vi och åt på Max. Tillslut ville kusinens mobil fungera och han, flickvännen och dom två små söta barnen kom och joinade oss på Max. Blev sen en kort sväng på stan innan vi åkte hem till dem. Satt o spelade diverse TV-spel, Olivia (äldsta barnet) somnade i min famn och såg ut att ha det jättemysigt. Tror jag har blivit hennes favorit. Testade även Wii Fit. Vissa saker var ganska svåra men jag var riktigt duktig på slalomen. Tog mig ner på ca 35sek och slog deras tidigare rekord med ungefär en halvminut. På kvällen sen blev det pizza hos en av deras kompisar innan det var dags att åka in till stan och ta bussen hem.

Idag blir det bara att slappa hela dagen fram tills att det är dags för Melodifestivalen. Ska tydligen se det på Travven. Ska bli riktigt skoj... bara det funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0