Det första jag gjorde var att leta lägenhet i Stockholm.

Är äntligen tillbaka uppe i Skellefteå. Fel. Äntligen hemma i min och Simons lägenhet menar jag ju såklart. Vi vet ju alla vad jag tycker om Skellefteå. Men hemma är jag och det känns riktigt bra.

Har firat jul utan rinnande vatten.
Har shoppat loss i alla närliggande köpcentrum.
Har firat nyår som inte alls blev som planerat.
Dom första två punkterna var både mysiga och roliga.
Punkt tre lägger vi bakom oss nu.

Jag vill för övrigt bo i Hässelby. Jag gillar det huset. Jag gillar närheten till allt man behöver (och en 30min tunnelbaneresa in till stan klarar man ju annars utan problem). Jag gillar planlösningen. Jag tror jag har fastnat i planlösningar. Igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0