Ibland är det skönt med sånna här dagar.

Började dagen med att kolla på någon konstig TV-serie om hästar tätt följt av någon sjukhusdokumentärserie eller liknande. Behöver jag nämna att det inte fanns något vettigt på TV imorse? Sen blev det How to look good naked innan jag gick och väckte Simon. Vi åt lunch framför TVn medan vi kollade på Färjan och ett och ett halvt avsnitt av Biggest Loser. Sen var jag tvungen att byta kanal då det var dags för galan (Konståknings EM i Tallin). Gillade nog Kiira Korpi bäst idag också. Sen var det i alla fall dags för middag. Jag satt och slappade framför datorn medan Simon fixade något att äta. Även denna måltid intogs framför TVn, men den här gången kollade vi på Urban Legends, Project Runway och Blåsningen.

En aningen överdriven TV-dag skulle man lugnt kunna påstå! Men det var skönt att göra absolut ingenting. Ska dock bli skönt att i alla fall göra någonting vettigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0