Modeller för intern styrning

Har verkligen inget annat att skriva om just nu än tentapluggandet och hur tråkigt det är. Idag har jag suttit och repeterat allt. Investeringskalkyl, resultatanalys och budgetering kan jag. Hoppas på många frågor om det. Trånga sektioner känns helt ok men måste plugga lite mer på det, likaså ABC-kalkylen. Sen är det ju påläggskalkylen och standardkostnaderna. Jag kan det jag läst och jag kan uppgifterna vi gjort, men om uppgifterna på tentan är upplagda på minsta lilla annorlunda sätt kommer det går åt skogen. Det är väl helt enkelt så att jag inte förstår men har lärt mig uppgifterna utantill. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa för jag skulle bli oerhört förvånad om det inte kommer med på tentan.

Do not want tuesday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0