The Gift

Fick boken av Simon i julklapp men har trots att den är helt underbart bra inte haft tid att läsa ut den än. Är lite svårt att motivera valet att läsa den när man egentligen borde plugga till nästa tenta. Men har hunnit ungefär två tredjedelar än så länge och jag älskar den. Framför allt gillar jag kapitlen om the turkey boy, framför allt för att man innan man läst det inte kan låta bli att tycka att the turkey boy är världens mest skumma smeknamn.

Dock är det lite komiskt att jag gillar boken så pass mycket när jag för det mesta är arg på både Lou och Gabe, huvudpersonerna. Men i vilket fall, läs den!


Kommentarer
Postat av: Malin

Redan läst den =p Dock är min silver och inte röd på framsidan.. Men den boken är bra.. men var oxå arg på dem =p

2010-01-28 @ 18:58:37
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0