Darius, 17 februari 2003, Obaren

Allt gick rätt den här dagen! Fick veta av Malin dagen innan att Darius skulle komma till Sverige så jag chansade på att ringa till skivbolaget för mer info. Det fick jag. Han skulle spela på Obaren på kvällen. Egentligen var ju jag för ung för att ens komma in där, var bara 16 år, men eftersom jag bokstavligen var hans enda fan fick jag komma in ändå. Var där med Pernilla som ju inte heller hade åldern inne än.

Han sjöng tre låtar:
  1. Colourblind
  2. Rushes
  3. Gotta know tonight
  4. Colourblind (igen)
Efteråt fick jag träffa honom. Tog autografer åt både mig och lillasyster och fick sitta i hans knä då vi tog kort eftersom han är så sjukt lång. Helt enkelt en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0