Jag var där.

Träffade Amir inne i stan. Är väl egentligen inte jätteintresserad av bröllopet, i alla fall inte så att jag har haft koll och läst allt som går att läsa om det innan. Där emot var det kul att vara inne i stan idag. Dels för att alla var så glada men framför allt för att bröllopet nu ju är en del av Sveriges historia och man måste ju passa på att ta del av det när man kan, det lär ju inte direkt komma så månge fler tillfällen under min livstid - trots att jag ju bara är 24 år.

Vi hade i alla fall jättekul och det var en riktigt lyckad dag. Jag missade kortegen men vi såg när brudparet stod ute på balkongen vid slottet och vinkade. Men dom största intrycken fick jag av att alla människor var så otroligt glada. Det var bara så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0