Snott från Läcki

telefonlistan:
- Har du pussat nummer 2?
Anette, nej.
- Vad har du för relation med nummer 20? Gugge, tjaa... han pluggade också i Skellefteå
- När ska du träffa nummer 30? Kundtjänst.. hmm.. 
- Är nummer 18 söt? Fjant nr2, såklart! Är ju en fjant!
- Vad var ditt första intryck av nummer 13? Farmor, kommer inte ihåg då jag antagligen inte var så många timmar första gången jag träffade henne
- Gillar du nummer 14? Faster, såklart!
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Anna, yes!
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Datorspels Jonas, ingen aning.
- Är du nära vän med nummer 23? Info Direkt. Nej.
- Har du gått på bio med nummer 4? Automatisk Kundtjänst. Nej.
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Njae inte direkt.
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Bella. Har knappt pratat med henne sen hon flyttade från Skeå.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Ekroth, antar det.
- Vad har du och nummer 24 för relation? Mig själv. Hmm...
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Grafiker Jonas. Hmm jag vet inte... Nolle P?
- Vad är det bästa med nummer 8? Cerstin. Att hon bjuder på fika ibland kanske.
- Brukar du och nummer 16 träffas? Fia... Undrar om det är Örebro-Fia eller Jossis Fia? Är inte Scenobrut-Fia iaf då hon faktiskt heter Scenobrut-Fia i mobilen... hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0