Disney on Ice, 5 januari 2002



Först vill jag bara påpeka hur fantastiskt bra dom här biljetterna var. Helt perfekta och jag fortfarande lite sur på att dom ändrade dem. Då var dem små och behändiga, samma storlek som vilket bankomatkort eller ICA-kort eller vad som hellst. Med andra ord perfekt storlek. Man kunde utan minsta problem ta med sig biljetten till konserten utan att den gick sönder eller veks. Det går inte länge.

Men till själva evenemanget. Ytterligare en biljett jag fick i julklapp. Vi var där hela familjen och såg Toy Story. Helt fantastiskt bra var det! En rolig historia och duktiga skridskoåkare. Dock satt vi aningen för högt upp så alla nere på isen var ganska små.

Det här har sedan blivit en tradition för mig och min lillebror. Lillasyster har visserligen varit med några gånger men jag och Pelle har försökt gå nästan varje år sedan dess. Hoppas han vill fortsätta med det trots att han snart fyller 15. Det kanske blir pinsamt och töntigt då? Eller tänker inte killar på sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0