Erkännande?

Jag har blivit värsta bloggnörden. Förut läste jag bara mina kompisars bloggar. Det var liksom det som var intressant att läsa. Men nu på senaste tiden har jag hittat en hel hög med bloggar som jag faktiskt gillar. Bloggar skrivna om folk jag inte alls känner. Dessutom kollade jag nyss på Bella & Tyra Show och tyckte faktiskt att det var riktigt roligt!

Dom här bloggarna har jag fastnat för:
  • Blondinbella
  • Kenza, man blir på så sjukt bra humör av att läsa den helt enkelt.
  • Dempaz, en (faktiskt) vettig mammablogg
  • Johannamariams, minns att jag var på dåligt humör en dag och tänkte att jag behöver hitta någon som har det värre än mig. Då hittade jag den här om en cancersjuk tjej. Nu är hon visserligen inte sjuk längre men jag fastnade och läser fortfarande.
  • Och såklart Westlife Tards, favoriten av dom alla!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håller med, jag läste också bara kompisars bloggar först, men sen så tröttnade typ alla på att blogga så då var jag tvungen att hitta nya bloggar. :) Följer nu colaburk.blogg.se, finest.se/katrinschulman, addspirit.blogg.se, egoinas.se, karinolofsson.se och fashionstars.blogg.se. Och Kenzas då är bra, men lite jobbig att läsa för man blir så galet avundsjuk på henne :P

2010-03-19 @ 09:03:51
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0