Flytten tillbaka till Stockholm

För övrigt kommer flytten gå i två omgångar. Egentligen av två anledningar. För det första har vi ingen lägenhet än och för det andra har Simon inget jobb än. Så först kommer jag flytta ner till mamma och pappa. Sen i sommar när vi fått en lägenhet och så så flyttar vi ner alla möbler och Simon. Så just nu håller jag på och försöker luska ut vad jag utöver kläder inte får glömma att packa med mig runda ett. Det ska ju helst bara bli en stor resväska, annars får jag väl åka tåg eller nåt.

Listan so far:
  • Datorn + sladd + musen
  • iPod + sladd
  • Kamera + sladd + extra batteri + extra minneskort
  • Engelskaboken
  • Plattången
  • Mobilladdare
  • Hemmanycklar
  • Handledarpapper att ge till chefen
  • Bankdosan
  • Westlife-konsertbiljetten (om den hunnit komma)
  • Solglasögon
Tips på något jätteviktigt jag har glömt?

Kommentarer
Postat av: Natalie

KLÄDER!

2010-03-04 @ 13:42:43
URL: http://nataliestrand.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha skrev ju "utöver kläder"

2010-03-04 @ 15:57:45
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0