Konsertminnen

Jag tänkte så här: Eftersom jag har sparat nästan alla konsertbiljetter från konserter jag har varit på, klistrat in dem i en bok (ok, om jag ska vara ärlig är det två böcker) och skrivit några rader om varje konsert (ok, om jag åter igen ska vara ärlig finns det några få andra saker som shower och musikaler också men det allra mesta är konserter) så kan jag ju faktiskt skriva om dem i bloggen också! Förhoppningsvis har jag en del kort jag kan lägga upp från konserterna också. Sen kommer det nog bli väldigt olika mycket skrivet om alla konserterna. Är för närvarande 119 st och vissa har jag knappt några minnen alls ifrån då jag började bygga ihop boken för ungefär ett år sedan. Men vi gör ett försök och ser hur det går. Min allra första konsert kommer om ett litet tag.


En bild från minuterna innan min absoluta favoritkonsert någonsin började.
Någon som vet var den är tagen?

Kommentarer
Postat av: Denise

Croke?!!! :D

2010-03-19 @ 16:52:35
URL: http://chasingmydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0