Power Summer Party 2002, Grönan

Var där tidigt och köade. Var nog första gången jag stod längst fram. Såg Supernatural, Lutricia McNeal, A1 mfl. A1 var självklart bäst! E-Type var också där. Det var mindre roligt. Han bestämde sig för att hoppa ner till publiken och hänga över kravallstaketet. Han hängde rakt över mig så inte nog med att jag hade svårt att andras (dels på grund av en hängande E-Type och dels på alla i publiken som trängdes lite extra just då) så såg jag absolut ingenting annat än E-Types mage under en hel låt. Var väl inte direkt det mest spännande jag har sett i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det med E-type o hänga sig ut över publiken =S Han gjorde ju samma sak på mig under Rix FM festivalen 2004? (tror ja de va) när vi var uppe hos er o skulle kolla Ronan..

2010-03-26 @ 09:28:09
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0