Riktig mysdag

Vad vi hade det mysigt igår! Hade köpt hem chips, dip, godis, läsk, vindruvor och micromat. Sen satt vi i soffan i princip hela dagen och kollade Disneyfilmer. Blev tillslut sju stycken. Bernard och Bianca i Australien var överlägset bäst. Varför har jag inte sett den förut?! Visserligen hade jag (eller om det var lillasysters) den som bok när jag var liten så jag visste vad som skulle hända och så. Men boken var en av mina absoluta favoriter när jag var liten och filmer var verkligen inte sämre! Visserligen inte lika bra som Lejonkungen men ändå en av dom absolut bästa Disneyfilmerna. Så se den om du inte redan gjort det!

Idag har jag ingen aning om vad som händer.
Vi ska gå o köpa batterier. Sen antar jag att det blir lite plugg också. Förhoppningsvis tittar solen fram så kanske man kan sitta ute på den nyskottade balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0