Kort om intervjun

Det första hon sa var:

Förlåt, jag har råkat dubbelboka dig. Nu förstår du varför jag behöver en assistent...


Det sista hon sa var:

Va bra att du beskrev dig själv som strukturerad. Det är precis det jag behöver!

Får svar redan ikväll så jag börjar bli lite smånervös igen. Hade ganska svårt o sova i natt och trodde hela tiden att jag försovit mig. Men när jag väl var där var jag inte ett dugg nervös. Hon var så lättsam och trevlig med världens största leende på läpparna. Om jag har förstått det rätt var vi fem personer som fick komma på intervju. Känns ju som en bedrift bara det om det var flera hundra sökanden. Men ikväll får jag alltså veta. 20% chans.

Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0