Världens snällaste lillebror

Blev sjuk i onsdagsnatt efter jag kom hem från jobbet. Där av har jag inte orkat skriva på ett par dagar. Eller fel. Därför orkade jag inte skriva i torsdags. Igår satt jag och läste hela dagen, sen kom släkten förbi och firade våra födelsedagar och när jag väl gick och la mig fortsatte jag med boken. Den heter The book of tomorrow för övrigt och är nog den näst bästa boken jag någonsin läst!

Men det var inte det jag skulle skriva om.
Var i Stinsen och Sollentuna med Pelle idag. Köpte födelsedagspresenter till mor och far. Sen på vägen hem råkade jag tappa min kofta, men det tog ett tag innan jag märkte det. Så jag tänkte att vi vänder så hittar vi väl den tillslut. Men istället ger Pelle mig alla kassarna och sprintade iväg för o leta. Vi hade väl hunnit kanske 200m men det var riktigt skönt att slippa gå tillbaka den vägen i den här värmen. Helt enkelt har jag världens snällaste lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0