Dag 02 – Min första kärlek

Den här är lite klurig. Ska jag tolka den som min första "kärlek" när jag var pytteliten och inte visste vad kärlek var eller ska jag tolka den som, ja, kort och gott Simon? Vi kör på båda.

Min första kärlek, vi kallar honom M, var min absolut bästa kompis när jag var liten. Gissningsvis var jag runt två år gammal första gången vi träffades. Tror aldrig att jag berättade för någon att jag var kär i honom, det var min lilla hemlighet (som säkert hur många som helst listade ut ändå). Vi brukade leka tjuv och polis och köra polisbil (en uppochnervänd lastpall) på baksidan av hans hus och leka med power rangers och dinosaurier.

Min första riktiga kärlek var och är Simon. Vi träffades uppe i Skellefteå på Traversen med lite hjälp av Lisa. Dejtade (eller liknande) i tre dagar innan jag tyckte att det fick räcka. Sen ungefär en månad senare, i oktober 2007, blev vi tillsammans igen, är det fortfarande och kommer (förhoppningsvis) vara det resten av våra liv. Ser fram emot att bli vuxen med honom, gifta mig med honom, skaffa barn, köpa hus, bli pensionär. Rubbet. Jag älskar honom helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0